Er zijn altijd manier om je leven makkelijker te maken. Hoe lekker is het om saaie, herhalende handelingen in je werk te automatiseren.

Of ervoor te zorgen dat je bepaalde handelingen niet vergeet, maar dat ze automatisch worden gedaan. Dit kan je een hoop tijd besparen. Zo ga je op een slimme manier met je tijd en zorg je ervoor dat je je kunt focussen op de zaken die echt belangrijk zijn.

Waar moet je aan denken?

Op Ecommerce gebied
Verbind je Eccommerce app, zoals Woocommerce met tools als Mailchimp. Maar sla ook je order data op in bijvoorbeeld Google Sheets zodat je deze data kunt analyseren.

Op sales gebied

Op marketing gebied:
Stel je publiceert een nieuw artikel op je website, dan kan je met Zapier deze automatisch op je Facebook, Twitter en Linkedin posten.
Synchroniseer Linkedin contacten met je Google contacten lijst.

What Is Zapier? The Essential (Unknown) Time Saver

https://zapier.com/apps?utm_campaign=getting+started+chapter+one&utm_medium=getting+started+guide&utm_source=learn

https://zapier.com/learn/getting-started-guide/what-is-zapier/

Laat een reactie achter.