Zoeken van creatieve combinaties

Stilstaan en vasthouden aan verworvenheden heeft steeds minder zin en kan zelfs gevaarlijk zijn. De veranderingen die op ons afkomen gaan steeds sneller. De situatie dwingt tot herbezinning en herpositionering van uw toegevoegde waarde en uw businessmodel. De wereld verandert, de markt verandert, maar verandert uw organisatie ook?

De basis voor een sterke organisatie is het anticiperen op dynamiek en het flexibel mee bewegen met de tijd. Van u, als ondernemer, wordt hierin verwacht dat u aandacht heeft voor de wereld van morgen; sommige trends zijn redelijk goed in te schatten. Andere trends zijn moeilijker te voorspellen, zoals technologische ontwikkelingen. Grover Advies helpt in te spelen op de markt. Wij werken aan businessdevelopment door te zoeken naar nieuwe wegen, producten, markten, klanten, combinaties en partners. We bedenken, testen en implementeren voor u innovatieve producten en businessmodellen.

Grover Advies zoekt in een markt met een overvloed aan keuzes naar manieren om het onderscheid te maken. Samen met u willen wij graag op zoek gaan naar manieren om creatief en onderscheidend ondernemerschap vorm te geven. Zoeken naar oplossingen doen wij bij Grover Advies op onze eigen, onconventionele wijze. We zoeken naar grenzen, maar ook naar nieuwe mogelijkheden en combineren daarbij verschillende disciplines en technieken.

We helpen u als organisatie om na te gaan hoe u in een veranderde markt nog steeds van toegevoegde waarde kunt blijven.

Tijd voor veranderingen

Het lijkt alsof de wereld in een negatieve spiraal zit. We mopperen en klagen en de media staat bol van de slecht-nieuwsberichten. Tijd voor verandering, lijkt me. Tijd voor positieve inbreng. Het is zo typisch Nederlands om over alles te klagen en te zeuren. Het weer is inderdaad niet altijd goed en de politiek is bij vlagen een belabberd zootje, maar door klagen verandert er echt niks. Stop ermee, ga aan de slag! Er valt veel te verbeteren in de wereld en waarschijnlijk ook in uw organisatie. Het is nuttig dat je inziet hoeveel er eigenlijk nog veranderd kan worden, hoeveel er nog te doen is. Er is nog nooit iets wezenlijk veranderd door zeuren en klagen! Gedraag je dus niet passief en negatief, maar trek verantwoordelijkheid naar je toe. Zie je iets wat je niet aanstaat? Besef dan dat je slechts twee keuzes hebt die uiteindelijk ergens toe leiden:

  • Accepteer de situatie. 
  • Verander de situatie

Wij zijn bij Grover Advies op zoek naar klanten die, net als wij, enthousiast worden van het zoeken naar nieuwe wegen. Wij zijn benieuwd naar uw bedrijf en vinden het mooi om, samen met u, te kijken hoe het (nog) beter kan. Ons motto daarbij is dat problemen er niet zijn om ze te accepteren, maar om ze op te lossen.

Grover Advies adviseert u het leuker te maken. Stop met klagen, start met te kijken hoe je de situatie kunt veranderen. Onze uitdaging is dat uw onderneming niet alleen meer geld, maar ook meer vreugde om zal gaan zetten!